Dashboard | +Follow
Cerita si Fafafairy
Best Birthday Party Ever!
Wednesday, November 16 • 11/16/2011 • 0 comments

Serious, best gilaaaaa hariniii :D btw, ASSALAMUALAIKUM :) hee.. dengan ini saya mengisytiharkan bahawa genap lahhh saya 18 tahun :D haha ayat aku -.- macam bukan budak 18 tahun je. tahu lah bm aku cam haremm. heee, btw, harini aku tersangatlah happy. sumpaaa best gila harini. first time celebrate beday without family :/ huuuu, tapi best gilaaa celebrate dengan kenkawan xD hihuuuuu, petang tadi kitorang main tepung. sumpaa awesome :D hee. then, malam tuu, ada member belanja dinner and beli cake semua then celebrate lah. okay, ni memang tersangat awesome. korang nak tahu, kitorang dinner travel sampai ke rawang xD actually plan nak makan kat kampung sebelah je. then, JEREMY offer makan kat "mOm's cafe" kat rawang. rumah akuuuuu. nak pergi sana from unisel amik masa 40 minute something laa. sampai mOm's around 9:30 p.m. and guess whatt? kitorang lahhhh sekumpulan yang terakhir yang makan kat situ xD 

hahaha. then, balik unisel, lepak kat court futsal, makan cake and amek gambar :) k, btw. aku nak tunjuk gambar kitorang petang tadi.. tak dapat nak letak bebanyak cuz separuh tu belum transfer ke laptop. harap maklum :) by the way. thanks bebanyak kat korang semua ni : SAFIUDDIN, ROHINI, ROZAIMIE, RAZI, JEREMY, SHAM, KAK FATIN, JUE, PUNITHAN, MUAZ and NAN ✔ aku appreciate korang sangat sangat sangat! ⁀‿⁀


FROM left : rohini, me and nan ❤

FROM left : rohini, mie, razi and me ❤

Me and my dear Housemate ❤

FROM left : Din, Mie and Razi ❤

Rohini, Nan, and Me ❤





THEM :')

Thanks Jeremy and yang lain, appreciate it a lot :')


Gambar yang lain akan di upload as soon as possible (Y) kbye guys :*
Thanks again, appreciate it a lot! 
⁀‿⁀

yang benar, Farah Adlina. xo



Owner blog ni


Hi, welcome to Fafarowxy's blog!
Find me here : Facebook | Twitter

Click lah mana mana love shape anda suka :)
| |

Taggie Board



Kembali cerita dahulu kala



My Official Husband (。◕‿◕。)