Dashboard | +Follow
Cerita si Fafafairy
--> LJ? HAHA, no! I'm FARAH ADLINA ❤
Wednesday, December 7 • 12/07/2011 • 0 comments

22/11/2011



07/12/2011


09/12/2011


ERR. k, senanye bukan 5 orang ni je yang cakap muka aku cam LJ, ramai yang ckp :3 
mesti korang fikir aku bangga kan? 
E.. tolonglahhhhh, sikit pun tak. Terharu adelahh :p haha, taklah. 
masalahnya, muka aku sikit pun tade macam LJ. 
Ade yang cakap mcm Scha Al-yahya la. 
Kalau Scha mungkin ye. sebab perangai dia ada macam kasar sikit an. 
Haa.. tu memang takleh nak nafikan :D 
andd ade jugak orang kata mcm dynaz. 
Haa. tu tipu, Dynaz tu 30x ganda jauh lebih cantik dari aku laaaa. 
Haihh. Korang tak pandai tengok ke? :D 
haha, pape pun. Aku FARAH ADLINA
Bukan LJ ke, Scha ke, Dynaz ke okayy. Kbai 

yang benar, Farah Adlina. xo



Owner blog ni


Hi, welcome to Fafarowxy's blog!
Find me here : Facebook | Twitter

Click lah mana mana love shape anda suka :)
| |

Taggie Board



Kembali cerita dahulu kala



My Official Husband (。◕‿◕。)